Продавець "КОЛЬЧУГА"® ТОРГОВИЙ ДІМ розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
274 відгуків

На жаль, зараз ми не можемо обробити Ваш запит, оскільки за графіком роботи компанії сьогодні вихідний. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем, дякуємо за розуміння)

+380 (63) 255-89-79
Кольчуга® - Ваш помічник у створенні затишку!
Кошик

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Нова ПоштаПісля оформлення замовлення з Вами зв'яжеться менеджер для узгодження умов та термінів відправки і доставки замовлення. Вартість доставки згідно тарифів "Нової Пошти" (можна подивитися на офіційному сайті).
  • Кур'єром по місту Київ для замовлень від 5 000 грнБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 5000 ₴.Вартість - безкоштовно. Після оформлення замовлення з Вами зв'яжеться менеджер для узгодження дати та часу доставки.
  • Самовивіз (м. Київ)БезкоштовноПісля оформлення замовлення з Вами зв'яжеться менеджер для узгодження точки видачі, а також дати та часу доставки.

Способи оплати

  • Пром-оплатаОформлення та оплата замовлення Пром-оплатою: 1.Покупець додає товар в корзину і переходить до оформлення замовлення. 2.Вибирає спосіб оплати Пром-оплату та спосіб доставки «Нова пошта», Meest або Укрпошта. 3.Покупець вибирає місто. А також вказує номер відділення/почтомата або адресу для доставки. 4.Заповнює форму для оформлення замовлення (ПІБ, email, телефонний номер). 5.Після відправки форми (натискання кнопки «Купити») створюється замовлення зі статусом «Не оплачений», який надходить в кабінет продавця. 6.У покупця відкриється сторінка оплати замовлення. 7.На сторінці оплати покупець вказує дані карти (номер, термін дії та CVV-код) і натискає «Оплатити». 8.Покупець отримує повідомлення в мобільний банкінг або код підтвердження транзакції (3Ds). 9.Якщо дані вказані вірно - з карти покупця списується (або блокується на картці покупця у випадку з еквайрингом) відповідна сума за товар. 10.В іншому випадку — покупцеві повертається сторінка помилки з поясненням і запитується, чи спробувати оплатити ще раз. 11.Гроші резервуються на транзитному рахунку банку-партнера (або блокуються на карті покупця у випадку з еквайрингом) до моменту отримання покупцем посилки, і тільки після цього вони зараховуються продавцю (або списуються з картки покупця і зараховуються продавцю у випадку з еквайрингом). Гроші можуть бути списані з карти Платника протягом 30 днів від дати оформлення Замовлення, в залежності від виконання умов Пром-оплати.
  • Переказ коштів на карту (по реквізитам)Після оформлення замовлення менеджер надішле Вам реквізити для оплати.
  • Готівкою при отриманніТільки за умови самовивозу або доставки кур'єром!
  • ПісляплатаТарифи та умови можна подивитися на офіційному сайті.

Гарантія:

Гарантія від виробника 12 місяців.

Доставка здійснюється по всій Україні.

При підтвердженні замовлення менеджер додатково проінформує Вас щодо термінів відправки і доставки замовлення.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner